lauantai 8. joulukuuta 2012

Olet Maailman Valo!!





Sain kauniin rakkaudellisen kanavoinnin hetki sitten. Upea energiavirtaus soljui lävitseni. Viipyy minussa yhä edelleen. Hetken minua jopa keinutettiin hellävaroen kuin kehdossa ikään. Tässä sinulle viesti tähän hetkeen, Luojan Korkeimmasta Lähteestä: 
"Rakkaat ihmislapset. Avatkaa sydämmenne, sulattakaa surunne. Kylpekää Jumalan rakkaudessa. Sinä olet maailman Valo. Säkenöivä liekki. Kaunis kristalli. Kaikki sinussa on kaunista, jumalallista. Olet tärkeä yksityiskohta upeassa maailmankaikkeuden maalauksessa. Vertaistasi ei ole toista. Henkesi on yhtä Jumalan kanssa. Ethän unohda sitä rakkaani? Uskalla nähdä itsesi, uskalla luottaa omaan voimaasi. Et koskaan poistunut luotani enkä minä koskaan hylännyt sinua. Riko tuo harha ja astu totuuden valoon. Olen isäsi, olen äitisi, olet minun rakkauden siemen, kaunis lapseni. Lepää hetki sylissäni, jumalallisessa kehdossani. Tunne minut. Rakkauden valossa sinun haavasi paranevat, kyyneleet puhdistavat kehosi solumuistiin jääneet traumat. Päästä ne irti, anna ne minun hoidettavakseni. Kaikki on täytetty. Ei pelkoa, ei vihaa, ei surua, vain kaikenkattava rakkaus, elämäsi jokaisena hetkenä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti