maanantai 10. syyskuuta 2012

Kanavointi

Kerroin aiemmassa kirjoituksessani saaneeni viestiä, että jokin muutos on käsillä. Sisäinen muutos, joka koskee minua itseäni. Loppukesä ja alkusyksy on tuntunut toisinaan hieman tahmealta ja jähmeältä. Olen ollut väsynyt ja 'loman tarpeessa'. Tästä syystä en ole juurikaan tehnyt hoitoja tai tulkintoja. Tänään huomasin kuitenkin päivän aikana, että todentotta, jokin on muuttunut. Minä olen muuttunut. Ihmeellinen selittämätön olo. Aivan kuin olisin enemmän 'auki'. Todella vaikea selittää sanoin. Päivällä minulle tuli tunne, että nyt haluan meditoida. Tein Diana Cooperin kirjasta kopioimani 'Kutsu enkelit luoksesi' -meditaation ja aloin hommiin. Uppouduin korkeavärähteisiin energioihin ja etenin kohtuu nopeaan tahtiin. Tietoinen mieleni yritti analysoida meditoinnin aikana tapahtuvia asioita, tai oikeastaan sitä, etten tuntenut niitä suuria väristyksiä, joita aikaisemmin saman meditaation aikana olen tuntenut. Mitäh, onko jokin vialla? Eivätkö enkelit ja valo-olennot teekään töitä kanssani? Miksi en tunne heidän työskentelyään kuten ennen? Tästä huolimatta luotin siihen, että kyllä he aina kuulevat pyyntöni. Meditoinnin lopussa kutsutaan Karman Valtiaat paikalle ja pyydetään heiltä vapautusta karmasta. Tunsin, kuinka ympärilleni asettui tämä mahtava joukko ja sain viestin päähäni: "Olet vapaa lapseni." Sitten tunsin kuinka viestiä oli tulossa enemmänkin. Äkkiä nappasin kynää ja paperia ja kirjoitin kaiken ylös. Alla upea rakkaudellinen viesti, jonka sain. Energia oli niin voimakas ja samaan aikaan hellä, että tunsin sen tulevan suoraan Alkulähteeltä. Kyllä, minua viime päivät 'viritetty' ja 'hiottu'. Energioitani on nostettu, jotta voisin saada yhteyden Korkeimpaan Lähteeseen. Rajut puhdistukset ovat tuottaneet tulosta. Aluksi en meinannut uskoa tätä itsekään ja egoni on vaikea tottua ajatukseen ;). En välitä siitä. Tunne, jonka koin oli niin järisyttävä, että se riittää minulle todisteeksi :). 

Tässä viesti sellaisena kuin sen sain:


"Olet vapaa lapseni. Lennä kohti kaikkeutta. Tunne universumin syke. Tunne, miten ympärilläsi kaikki liikkuu jumalallisessa tahdissa ja järjestyksessä. 
Tässä on kaikki. Sinussa on kaikki ja sinulla on kaikki. Edessäsi jokainen atomi. Olet ääretön, olet vapaa. Olet tässä ja nyt. 
Minä olen sinussa rakas lapseni, Luojasi, kaikkeutesi. Sinulta ei puutu mitään, etkä tarvitse enempää. Tunne rakkauteni. Ikuisuus on sinussa. Anna sen olla. Riittää että olet. 
Olen virittänyt sinut, hienosäätänyt. Pääset taajuudelleni milloin vain. Opettele muuntamaan värähtelyäsi. Valo, se on sinussa. Nyt ja aina. Rakas lapseni." 
~Luojasi




1 kommentti:

  1. Ihanat viritykset Tikruseni ja rakkautta pursuava viesti. Anna sen egon vaan huudella omiaan, älä kuuntele :D

    VastaaPoista