perjantai 7. syyskuuta 2012

Äiti Maria

Hei Rakkaat kanssakulkijat. 
Muistattehan että teitä jokaista rakastetaan valtavasti... siis enemmän kuin ihmismielellä koskaan pystytte ymmärtämään!!! Kerron mitä minulle kävi viime viikolla: 
Intuitiivisesti otin kirjahyllystäni käteeni Doreen Virtuen 'Arkkienkelit ja ylösnousseet mestarit'-kirjan. Avasin sattumanvaraisesti sivun ja sieltä tuli kohta jossa kerrotaan Äiti Mariasta, enkelten kuningattaresta. Luin kohdan läpi ja hiljennyin sitten pyytämään häneltä apua. Rukoilin myös läheisteni puolesta ja kiitin lopuksi. Puoli tuntia tämän jälkeen istuin autossa ja selailin radiokanavia etsien hyvää musiikkia kuunneltavaksi. Äkkiä minut pysäytettiin yhdelle kanavalla ja sieltä tuli Beatlesin "Let it be". Aloin kuunnella sanoja ja kuulkaa onnen kyyneleet vain valuivat poskilleni ja nauroin silkkaa hämmästystäni. Lukekaa sanat!!!


"When I find myself in times of trouble
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness
She is standing right in front of me
Speaking words of wisdom, let it be.
Let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.

And when the broken hearted people
Living in the world agree,
There will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is
Still a chance that they will see
There will be an answer, let it be.
Let it be, let it be. Yeah
There will be an answer, let it be.

And when the night is cloudy,
There is still a light that shines on me,
Shine on until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music
Mother Mary comes to me
Speaking words of wisdom, let it be.
Let it be, let it be.
There will be an answer, let it be.
Let it be, let it be,
Whisper words of wisdom, let it be"


Äiti Maria on viime viikot ollut tiivisti läsnä elämässäni. Olen tuntenut hänen energiansa jo pitkin kesää, mutta nyt hän ikään kuin astui esille, kun annoin hänen tulla. Äiti Marian väri on vaaleansininen tai turkoosi. Koko kesän olen 'himoinnut' turkoosia väriä ja olen ostanut erilaisia turkoosiin vivahtaneita vaatteita tai sisustustuotteita. Jälkeenpäin oikein naurattaa, kuinka intuitiivisesti valitsen näitä värejä ym. ja miten johdatuksessa kaikki tapahtuu. 
Äiti Maria on siis tullut antamaan minulle rakkautta ja lempeyttä, äidillisen pehmeää energiaa. Hänen tullessa lähelle oloni muuttuu äärimmäisen pehmeäksi ja rauhalliseksi. Hän on tullut auttamaan minua olemaan lempeämpi äiti omille lapsilleni. Kaiken tämän lisäksi hän haluaa minun kauttani viestittää teille muillekin samaa asiaa. 
Olin eilen luottoparantajani järjestämässä pienryhmä-illassa. Ilta oli aivan ihana, kanavoimme tietoa taivaallisilta auttajilta, meditoimme ja keskustelimme. Itselläni on kovasti ollut ongelmia oman egoni suhteen liittyen kanavointitaitoihin. Toisinaan tulkintoja tehdessäni kanavoin aivan huomaamattani, sillä tieto vain tulee 'jostain' ;). Jos taas haluaisin muuten vain tietoisesti kanavoida, alkaa egoni räksyttää taustalla ja epäillä saamaansa tietoa. Viheliäistä suorastaan!! Eilen sain kuitenkin illan aikana palkinnoksi sinnikkäästä yrityksestäni viestin Äiti Marialta. Hän siis käytti minua kanavana ja välitti kauttani viestiä. Viesti tuli hieman 'pätkissä', mutta kirjoitan tähän nyt osan siitä, tiedoksi teille kaikille: 
"Ottakaa vastaan siunaukset. Teitä rakastetaan hyvin paljon. Huomatkaa merkit, joita teille annamme.  Kaikki asiat ovat tarkoitettu tapahtuvaksi. Eläkää sydämmestänne. Rakkaus, se roihuaa (tässä vaiheessa näin liekin palavan sydänkeskuksessani). Katsokaa pieniä lapsia, oppikaa heiltä. Löytäkää tuo pieni lapsi myös sisältänne, rakastakaa sitä, hyväksykää se sellaisena kuin se on. Vaalikaa sitä rakkaudella." 
Illalla nukkumaan mennessäni sain päähäni lisää viestejä, mutta koska en kirjoittanut niitä heti ylös, ne unohtuivat! Joka tapauksessa se tunne ja energia, jonka Äiti Maria minulle ja minun kauttani välitti, tuntui taivaallisen ihanalta!!! Kiitos kiitos kiitos!!! Olen todella onnellinen, että hän halusi 'käyttää' minua kanavana. Voiko suurempaa kunniaa olla! Toivon, että kaikki lukijani pääsevät kirjoitukseni kautta osallisiksi tästä ihanasta rakkaudellisesta energiasta. 
Illan aikana minulle kerrottiin, että muutaman päivän päästä tulen kokemaan suuren muutoksen. Muutos on ennen kaikkea sisäinen ja liittynee henkisiin kykyihin. Olen ollut jo yli viikon flunssainen, ja sekin on aivan tarkoituksellista. Minä puhdistun. Kiitos siitä! Minun tehtäväni on nyt ottaa rennosti ja levätä sekä tietysti pysyä sydänyhteydessä. 

Taivasväki muistutteli kovasti jälleen ajatustemme voimasta, siitä luomisen kyvystä, joka meillä kaikilla on. Olemme itse omien ajatustemme vartijoita. Meidän tehtävämme on opetella keskittymään hyviin asioihin, jotta voimme luoda niitä lisää ympärillemme. Kaikki mille annamme ajatusenergiamme lisääntyy elämässämme. Tätä ei koskaan voi kylliksi korostaa. Tämä on ihmiselämän suurimpia haasteita. Kaikki eivät opi sitä koskaan. Toisille se on hyvin helppoa. Itse olen tämän takia jättänyt jopa uutisten katsomisen lähes kokonaan. Aikaisemmin minulla oli liki pakkomielle pysyä ajan hermoilla. Halusin tietää kaikki päivän polttavat uutiset ja pidin sitä jotenkin sivistyksen mittarina. Halusin olla fiksu ja sivistynyt, kärryillä maailmanmenosta, ymmärtää politiikkaa ja olla valmis keskustelemaan 'järkeviä' yhteiskunnallisia asioita ihmisten kanssa. Nyt tuo kaikki lähinnä huvittaa :). Hassu minä. Hassua kuvitella, että kirjaviisaus ja sivistys toisi onnen ja hyväksynnän. Ja kuinka hukassa ihmiset ovatkaan itsensä kanssa kuvitellessaan kaikkea tuota mitä itsekin kuvittelin. Maamme on pullollaan masentuneita akateemikkoja! Alakulostaan kuulu sivistysvaltio. Onneksi tähän on tullut ja on tulossa muutos. Tietenkään en halveksi älykkyyttä tai sivistystä. Mutta lopulta se on lähes hyödytöntä, jos sitä ei kohdista oikeisiin asioihin. Sen sijaan, että keskitytään koko ajan ongelmiin, pitäisi keskittyä siihen, kuinka ne ratkaistaisiin kaikkien hyväksi. Mieleeni muistuu Äiti Teresan sanat: 'En koskaan osallistu sodanvastaiseen mielenosoitukseen, mutta tulen mukaan, jos marssitte rauhan puolesta.'
Tämä lause muistuttaa itseäni siitä, että pyrin jatkuvasti olemaan hyvien asioiden puolella ja tekemään niiden puolesta töitä. On lähes hyödytöntä siis taistella jotakin vääräksi kokemaansa asiaa vastaan, sillä silloin luovuttaa sille energiansa. Kuulostaa karulta, mutta näin se vain on. En tarkoita, että silmät pitäisi sulkea kaikelta julmuudelta, jota ympärillä tapahtuu... ei missään nimessä! Ei kuitenkaan auta, että julmuuksilla mässäilee ja niistä puhuu, vaan enemmän auttaa, kun lähettää uhreille ja tekijöille mielessään valoa ja rakkautta, sekä rukoilee enkeleitä heidän avukseen. Olen niin monta kertaa itsekin jo todistanut rukouksen voiman, että en enää väheksy sitä. Kauneinta mitä voit toisen puolesta tehdä, on lähettää hänelle pyyteetöntä rakkautta rukoilemalla. Joka ikinen rukous kuullaan! Jos siihen ei heti vastata kuten meidän egomme tahtoisi,  voi pyyntö olla vastoin sielunsopimuksia tai sitten meiltä kysytään kärsivällisyyttä. Salaisuus piilee siinä, että vapaan tahtomme vuoksi enkelit eivät pysty meitä auttamaan ilman pyyntöä ja pyynnön lisäksi myös meidän tulee tehdä oma osuutemme!! Itselläni kesti hetki ennen kuin oivalsin tämän. 
Lopuksi toivotan siunauksia kaikille lukijoilleni, ja jään itse odottelemaan omiani ;). Elämme jännittäviä aikoja ystävät!! Muista, että voit milloin tahansa pyytää itsellesikin omat henkiset lahjasi ja kykysi käyttöösi. Pyydä, niin saat!!! 

Rakkaudella: Tikru


1 kommentti:

  1. Minä olen inkarnoitunut ja henkisesti uudelleen syntynyt Äiti Maria. Rakastan musiikkia. Olen siis myös musiikin enkeli ihmisen lihassa. Suomessa piilotetaan inkarnaatio. - Sanna Lokkila - SanaLoki

    VastaaPoista